Volkswagen ID.3 розроблено на платформі MEB, яка в майбутньому ляже в основу електричних автомобілів таких брендів як Volkswagen, Seat, Skoda та Audi. До кінця 2019 року німці планують випустити 30 тисяч екземплярів ID.3, доречі це будуть топові модифікації хетчека з електродвигуном на 200 к.с. А вже наступного року клієнти зможуть замовити базові електромобілі з мотором на 150 к.с. та з акумуляторами розрахованими на дальність хода у 550 км. Цікаво, що Volkswagen гарантує збереження 70% батареї від їх корисної потужності протягом восьми років експлуатації автомобіля або 160 тисяч км пробігу.
Новий Volkswagen ID.3 має трохи більші габарити ніж його іменитий родич на ім҆ я Golf, але завдяки спецефічній компоновці простору в салоні електрокара значно більше. Також, слід зазначити, що центр ваги у ID.3 нижче, а це додає впевненості у його ходових якостях.
В середині хетчбека нас зустрічає досить лаконічна і проста центральна консоль на якій зосереджено лише два монітори. Перший виконує роль віртуального кокпіту, на який виводиться показання приладів, а інший слугує інформаційно-розважальній системі. Загальна концепція досить схожа с баварським конкурентом - BMW i3. Якість матеріалів оздоблення досить непогана, при цьому зібрано все з уважністю до деталей.
Новачок дуже важливий для концерну Volkswagen з точки зору відновлення репутації надійного та практичного автомобіля, тому німці вклали значні кошти в доводку цього електромобіля і не поспішають виводити його на світовий ринок. Перші партії матимуть максимальні комплектації та повинні сподобатись клієнтам бренду. Попередні замовлення вже розподілені, тому потрібно дочекатися наступного року та зібрати необхідну сумму коштів на новий ID.3. За попередньою інформацією, прайс на електричний хетчбек стартує з позначки у 30 тисяч євро…